Vásárlói értékelések

Tökéletes,gyors szállítás,azt kaptam amit rendeltem,az ár sem változott a rendeléshez képest
Krajnik Krisztina, 2018-01-16
meg voltam elégedve a gyors kiszállitással
Ország Ágnes, 2018-01-16
Rendelési kód: 23178-379-194757-20180103 Rendelés leadásának ideje: 2018-01-03 18:15:20 A fenti adatokkal rendeltem egy utángyártott CANON PG-10-es tintapatront, amelyet Ráckevén a postán utánvéttel átvettem. Valószínűleg tévedésből PG-12-es patront küldtek. Ezzel sajnos a CANON MP 230-as nyomtató nem működik, ezért visszaküldtem a feladónak Budapestre a számlával együtt és kértem, hogy a számlán is szereplő PG-10-est küldjenek. Még ezidáig nem kaptam meg. Szeretném kérni, hogy legyenek szívesek utánnanézni, Tisztelettel : Feith János
Anonim vásárló, 2018-01-16
Gyorsan, kedvező áron jutottam a tonerhez.
Anonim vásárló, 2018-01-15
Rövid idő alatt teljesítették kéréseket, minden zökkenőmentesen működik, îgy munkámat folyamatosan tudtam végezni. Nagyon köszönöm!
Kazinczi Gáborné, 2018-01-12
A kiszállítás gyors volt. A megrendelt termék tökéletesen működik, a színcsere hiba nélkül rendben és gyorsan megtörtént. az elfogyasztott tintapatron alapján az eredetihez képest jelentős eltérést még fotónyomtatáskor sem tapasztaltam. A patron ár-érték aránya a véleményem szerint jobb mint a gyári. Beszáradási hajlamot nem tapasztaltam, igaz rendszeresen nyomtatok. Használt nyomtató Canon PIXMA MG5570.
Menyhért Sándor, 2018-01-12
Már másodszor rendeltem, megbízható jó a termék
Anonim vásárló, 2018-01-12
Nagyon gyors pontos kiszolgalas...Nem kellene valtotatni !!
Kovács István, 2018-01-10
A Céget,még a kezdetektől-tizenéve- ismerem,mint vásárló.Akkor még csak az általam tulajdonosnak?-ügyvezetőnek ismert Ur és Családja "vitte a boltot".Megdöbbenéssel vegyes megelégedettséggel tapasztaltam,hogy ugyanolyan korrekt,pontos,ügyfél centrikus a rendelkezésre állás,a kiszállítás gyors,az árú,kifogástalan.Köszönöm.További sikereket kívánok! :-)
Pusztafi Ferenc, 2018-01-10
Rendben volt, működik rendesen, köszönöm!
Anonim vásárló, 2018-01-09
Tisztelt szupertoner.hu! Pont kapóra jött a levelük, amiben értékelést kérnek a szolgáltatásukról. Ugyanis a karácsony előtt rendelt tintapatron (Utángyártott Canon PGI-570XL fekete ) a mai napig nem érkezett meg. Karácsony előtt az egyik kolégájuk felhívott, elnézést kért, és a két ünnep közti időszakra igérte az érkezést. Még azt is elmondta, hogy csak a szállítási költséget kell kifizetnem, a tintapatront nem. Azóta is várom a termék megérkezését. Tisztelettel: Zsoldos Mónika
Anonim vásárló, 2018-01-09
Még nem kaptam meg a rendelésem
Dr. Péter András, 2018-01-09
Kedvelem a szolgáltatásukat, már nem az első esetben veszem igénybe, nekem nagyon praktikus, kényelmes és az áraik is jók. A legutolsó alkalommal voltak ugyan apró problémák, de ezeket kizárólag a karácsonyi dilinek tudom be (nem kellett volna olyan későn rendelnem), de ezúttal is maximálisan kedvesen és szolgálatkészen próbáltak segíteni. Egyetlen javaslatom lenne: jobban ügyeljenek, hogy inkább pár órával vagy 1 nappal későbbi időpontot vállaljanak, mint a bizonytalanul teljesíthető korábbit. Amúgy mindenképp maradok vevőjük és a kiszállító kollégájuknak is, ahogy mindnyájuknak üzletileg is sekeres új évet kívánok.
Romhányi István, 2018-01-09
Minden rendben volt.
Anonim vásárló, 2018-01-09
Korrekt gyors szállítás biztonságos csomagolás, és fizetési megoldás. A fizetési mód kiválasztása után barion hibát jelzett kétszer egymás után ezután megváltoztatták és újra elküldtem majd kaptam három visszaigazolást a vásárlásról. Írtam egy levelet az ügyfélszolgálatnak akik javították a hibát és megfelelően küldték el a csomagot.
Magyar János, 2018-01-05
Gyors, pontos postázás.
Nagy Lajos, 2017-12-29
Többszöri kérésre sem kaptam még meg az áruhoz tartozó számlát !!!
BHS Bt, 2017-12-28
Kedves BHS BT, A számláját elektronikus úton elküldtük Önnek, kérem, ellenőrizze az e-mail fiókját. Üdvözlettel: Prímatoner Kft
szupertoner.hu
2017-12-16-án rendeltem Önöktől tonert, akkor a barion fizetésnél hibát jelzett, és nem tudtam kifizetni a terméket. Ezt megismételtem, újra sikertelen lett a rendelésem. Így lett két Nem Visszaigazolt rendelésem. Telefonon érdeklődtem, ott Önök azt mondták, nyugodjak meg, tudnak a problémáról, látják a rendelésemet. Elég majd a Foxpost pontnál kifizetnem a terméket, és kérésemre csak az egyik rendelésemet teljesítik. Azóta sem jött értesítés, hogy a termék megjött a Foxpontba (most 28. van). Hol lehet a hiba? Barion? Foxpost? Önök? Teljesen mindegy. Maguk szerint mennyire lehetek elégedett?
Anonim vásárló, 2017-12-28
Kedves Ernő, sajnálom a kellemetlenségeket, de a Foxpost nem mi vagyunk. Sajnos az a tapasztalat, hogy az ünnepek előtti időszakban minden futárcég "elúszik" a csomagok szállításával, ilyenkor több napos késések is előfordulhatnak. Üdvözlettel: Prímatoner Kft
szupertoner.hu
Nem volt a dobozban számla ugyhogy a véleményem nagyon rossz!
Csab-Ati 2002 Bt., 2017-12-28
Tisztelt Csab-Ati 2002 Bt., elnézését kérjük, valószínűleg a kolléga nem tette bele a csomagjába. Mindenképpen pótoljuk. Előfordul, hogy hibázunk a munkák során, mint ahogy valószínűleg Ön is. Bízunk benne, hogy a számlája készhez vétele után megváltozik a véleménye. Üdvözlettel: Prímatoner Kft
szupertoner.hu
Minden rendben ment. Köszönöm szépen.
Anonim vásárló, 2017-12-27